Jaka powinna być strona internetowa?

Każda dobra strona internetowa musi spełniać kilka podstawowych warunków:

  1. krótki, prosty do wymówienia i adekwatny adres,
  2. łatwą nawigacje,
  3. spójną grafikę,
  4. bieżące aktualizacje,
  5. kod strony zgodny ze standardem W3C,
  6. wiarygodne treści,
  7. szybkie wczytywanie.

1. krótki, prosty do wymówienia i adekwatny adres

Wybór odpowiedniej domeny nie jest już prostą decyzją szczególnie w warunkach gdy większość najciekawszych zwrotów została już zajęta. Domena, czyli adres strony www, który wpisuje się w pasku przeglądarki stanowi podstawowy element identyfikujący firmę w Internecie. W sieci  nie istnieją dwa takie same adresy  www, dzięki czemu internauta po jego wpisaniu posiada 100% pewność, że trafi w odpowiednie miejsce.

  • Warto starać się, aby adres był łatwy do zapamiętania. Klient będzie mógł z łatwością odtworzyć  nazwę w pamięci np. www.dobryremont.pl.
  • Warto by w nazwie domeny pojawiło się słowo kluczowe określające działalność firmy np. www.dentystawarszawa.pl
  • Zazwyczaj dobrym rozwiązaniem jest użycie w domenie nazwy firmy np. www.webimpuls.pl
  • Lepiej unikać myślników, podkreśleń i tym podobnych znaków w treści domeny. Jeśli nazwa jest zajęta to wymyślmy coś nowego, a nie  dodajmy do nazwy cyfr np. www.pozycjonowanie7.pl
  • Wybierajmy jedne z najbardziej powszechne zakończeń domen, czyli: pl i com. Adres z zakończeniem pl stosowany jest przez Internetów automatycznie.


Dziękujemy za zaufanie

Nasze wieloletnie doświadczenie, to gwarancja że współpraca z nami przyniesie Twojej firmie wiele kożyści. Naszym celem jest jak najskuteczniejsze pozyskiwanie nowych klientów dla Twojej firmy i to wszystko robimy w internetcie.

Zamawiam kontakt

Współpracujemy m.in z:

Loża Biznesu
Loża Biznesu
Loża Biznesu
Loża Biznesu

WEBimpuls na Facebooku WEBimpuls w Google Plus WEBimpuls na You Tube Kontakt z WEBimpuls

Podaj swój numer telefonu

a oddzwonimy do ciebie w ciagu kilku godzin.

×